Isnin, 20 Disember 2010

5) || a - j . E . E ||


Sweet Couple      : hazilah & khairul
Panggilan Comel  : b - sayang
Hari Bahagia       : 6 march 2010


HARI PERTAMA DI RUMAH MERTUA
weh.. sangat sangat sangat nervous. since masa tuh la 1st time menjejakkan kaki ke rumah mertua.
perasaan? memang tak tentu hala. takut tak dapat nak biasakan diri. bak tagline astro, 'macam2 ada'.
macam nak tolong masak tapi aku tengok MIL aku macam rilek je. pagi2 FIL da beli breakfast untuk semua orang. haha
tapi yang paling best bile aku dapat belajar masak telur itik masak lemak. paling terbaek. sangat sedap. tuh la 1st time aku makan telur itik yang bukan telur masin. slalu kalau makan telur itik kompem la da jadi telur masin kan. ini tak. in fact lagi sedap compared to telur ayam. wahhh aku nak telur itikkkk T____T
oh tuh je ek? heheh tp MIL aku memang super cool. i love her. even tak slalu jumpe tapi slalu je call bertanye khabar & mintak resepi. hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan