Isnin, 20 Disember 2010

16) Puan Stoberi


Sweet Couple      : Ieda a.k.a Reen a.k.a Pnstoberi dan Lan
Panggilan Comel : Dia panggil ai sayang, ai panggil dia abang
Hari Bahagia      : 13-12-2008

KALI PERTAMA DI RUMAH MERTUA
Okeh. Ni pengalaman pertama pegi umah mertua ekceli. Masa tu lum kawen, my dear baru nak perkenalkan pada family dia. So, derang hidangkan kuih seri muka dgn air teh panas. Ku dah mcm terkulat kulat. Sbb satu aku mmg tak minum teh panas (kira mcm suam suam baru minum). Then satu lagi, ku tak makan seri muka!. Ngaaaa.... kalo aku makan pun, aku makan yg atas tu je, yg pulut dia tu mmg aku tak makan. Ate' takkan aku nak buat pangai buruk camtu kat umah org, bakal mak mertua plak tu. So, aku makan seketui je, tu pun lambat lambat. Tatau la derang anggap apa. Moga moga derang anggap aku malu la sbb pertama kali dtg.
Bila citer ke mak aku, mak aku kata 'padan muka kamu..memilih sgt nak makan tu'. Haha.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan